Zmiany

Nowy kolor włosów, nowa praca - oby, trzymać jutro kciuki. Nowości wszędzie.

Spotkanie jutro 13 marca, godzina 13, nr ulicy - 13. Powiadam, to coś znaczyć musi.

Odkryłam nowe miejsce, gdzie podpatrzyłam kilka naprawdę przegenialnych pomysłów do wprowadzenia w życie nał. To tutaj.

W sobotę żegnam się z paleniem papierosów. Dziś żegnam colę. Nie wiem czy mi to na zdrowie psychiczne wyjdzie, ale na jakieś na pewno.

Dzisiaj możemy odebrać naprawione rowery ♥ Bardzo mnie to cieszy. Cieszy mnie również to, że przedwiośnie się kończy i za tydzień na termometrze będzie już cudowne 20°C

Potrzebuję słońca. Ciepła. Zieleni, wiosennego wiatru, ptaków śpiewających, zapachu kawy w słonecznej kuchni. Muszę nacieszyć się tym czasem. Nie muszę... CHCĘ. Chcę nacieszyć się, najprawdopodobniej, ostatnimi tygodniami w kraju. Praca przyda mi się tuż przed wyjazdem.

Tyle do zrobienia, tyle do zrobienia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz