Wizyta

Pojutrze przyjeżdża Szwagier z Southampton. Spędzi z nami cztery dni, mam nadzieję, że będą słoneczne, może pójdziemy na basen, do muzeum starych samochodów i na pyszną kawę na Louizestrasse. Mam nadzieję, że oprócz dobrej pogody przejdzie mi lekkie przeziębienie, które próbuje mnie skutecznie rozebrać od dwóch dni.

Jest szansa, że w niedzielę zabiorę się do Polski na tydzień ze Szwagrem. Muszę teraz korzystać, ponieważ 14.08 zaczyna się językowy kurs integracyjny, tzw. Sprache Integrationskurs. Miejsce, w którym odbywa się taki kurs leży dokładnie 5 minut spacerem od naszego domu, co mnie niezmiernie cieszy. Jestem na liście oczekujących, ponieważ był już komplet na pierwszy powakacyjny kurs, mam nadzieję, że zwolni się miejsce...
Kurs trwa dość długo, pół roku. Otrzymuje się po ukończeniu certyfikat. Nieobecności na kursie muszą być usprawiedliwione, dlatego mam nadzieję, zawitać do Wrocławia na dłużej teraz. Pod koniec sierpnia dosłownie na dwa dni jedziemy, w weekend razem, wizyty w banku, lekarze itp...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz