Ciąg dalszy

Wczoraj skorzystałam z wyprzedaży. Kolejny raz. Za grosze kupiłam piękną sukienkę i spodnie. Dwie godziny później wchodzę ponownie na stronę H&M a tam pojawiło się dodatkowo 5 stron! I na dodatek, prawie wszystko wyczyszczone już! Niesamowite jak niektóre rzeczy szybko się rozchodzą, a wyprzedaże, nie będę ukrywać, mają tutaj naprawdę niezłe - jak na moje oko.

Korzystam z ostatnich dni wolnych w łóżku z kawą, książką, kalendarzem i mlecznymi bułeczkami z nutellą, za dwa tygodnie będę zawalona książkami, notatkami a poranki będą wyglądać zupełnie inaczej.

Status zamówienia w końcu nowych okularów szybko się zmienia. Mam nadzieję w poniedziałek korzystać z lepszych, wygodniejszych oprawek a przede wszystkim mam nadzieję nie ślepnąć podczas czytania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz