Pakowanie

Część podarunków już spakowana, część zabezpieczona przed ew. turbulencjami w samolocie, część przygotowana do drogi i spakowana będzie po skompletowaniu dodatków w domu, gdy już dojedziemy. Szybkie, bardzo szybkie 4 dni w rodzinnym mieście i podróż do UK.

W domu czuć zapach obiadu, który szykuje dzisiaj C. Dziś jeszcze szybkie wyjście do sklepu po prowiant na drogę, do rodzinnego domu. Emsia wyczuwa nadchodzącą podróż, obwąchuje walizki, przygląda się transporterowi, który dzisiaj został wyposażony w świąteczną kocią wyściółkę.

Śniegu brak. Za oknem wiosna. Dziwaczny to widok dla moich oczu jest...

4 komentarze:

  1. :) Ja jednak jadę do pl na święta i sylwestra- w piątek ruszamy, a nie mam jeszcze żadnych prezentów :D
    U mnie tez wiosna- wietrzyłam dziś mieszkanie od 10 do 16 i było super przyjemnie, a nie zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tońcia, kupujesz prezenty tutaj czy w PL? Ja polecam szybki wypad do DM ;) Część prezentów tam właśnie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie na pewno cudownie! Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Moniś !:)

    OdpowiedzUsuń